Rendszeres olvasók

2013. május 21., kedd

2. fejezet - Kedves Perrie...

Sziasztok! :)) 
Tegnap kértétek, hogy legyen hosszabb rész. Meghoztam. :) Remélem tetszeni fog. Dobjatok meg egy-két komival! 
U.I.: Nagyon szépen köszönöm a 265 oldalmegjelenítést. :) <3 
Pusz - Vani 



"...Zayn éppen egy lila fejű khm, hajú csajnak a száját falta....
 - És én még meg akartalak lepni azzal, hogy ideutazok..........Menj a picsába Malik!!!! - mondtam majd  kirohantam..........."

- Kitttiiiiieeeee!!!! Vááárjj!!!!!!! - kiáltott utánam Zayn, de nem érdekelt. Csak futottam. Már átmentem egy gyalogátkelőn is, de Zayn még mindig futott utánam. Ránéztem gyorsan a karórámra, majd megpillantottam, hogy 3 óra!!! Kezdődik a koncert Zayn meg sehol!!! Ahogy ez a gondolat az eszembe jutott, megtorpantam, visszafordultam majd megálltam Zayn előtt.
- Zayn, mégis mi volt ez???! - kérdeztem már nagyon dühösen.
- Kittie... tudod.... - vakarta meg a tarkóját - a Little Mix egyik énekese és hááát.... régóta bele voltam zúgva.... DE CSAK NAGYON RÉGEN!!! - emelte fel a mutató ujját.
- Igen Zayn!!??
- De én téged szeretlek!!!! - mondta majd közeledett hozzám, hogy megcsókoljon, de én hátráltam két lépést.
- Leszarom. Ennek vége! - ordítottam a fejébe, majd egy közeledő taxit leintettem és beszálltam. Még visszanéztem, hogy Zayn mit csinál. TE JÓ ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉG!!!! Zayn felborított és azt ordította, hogy dögöljön meg Perrie Edwards.
- ÁLLJON MEG!! - ordítottam a taxisnak. A sofőr beletaposott a gázba, nagy nehezen megállt, én meg kiszálltam.

Odarohantam a kávézó elé majd letérdeltem az éppen síró és ücsörgő Zayn elé.
- Ide figyelj! Egyszer mondom el! - mondtam majd felemeltem a fejét az állánál fogva - Újrakezdjük! De az jusson eszedbe, hogy ez az utolsó esélyed! - mondtam majd felhúztam a földről. - Egyébként ki is az a Perrie Edwards? - kérdeztem majd ránéztem.
- Az a lila hajú csaj. Ne haragudj Kittie. Szeretlek. - mondta majd megcsókolt.
- Viszont most már indíts a koncertre mert elmúlt 3 óra. - mutattam a karórámra.
- Nem érdekel a koncert. A barátnőmmel szeretnék lenni. - mondta, és összekulcsolta ujjainkat.

Miután mindent megbeszéltünk, elindultunk a fiúk turnébusza felé.
Mikor megérkeztünk Zayn körbevezetett, majd leültünk az ő ágyára.
- Kittie. El kell mondanom valamit... - kezdte majd megfogta a kezeimet. - Szeretlek. - mondta majd megcsókolt.
- Én is! - mondtam majd megöleltem.

Kimentünk a buszon levő "konyhába" majd felültem a pultra.
- Kérsz valamit inni? - kérdezte Zayn.
- Ühüm.
- Mit? Van narancslé, almalé, kóla, fanta, spryte... - sorolta majd közbeszóltam.
- Kólaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. - visítottam.
- Halkabban bébi. - fogta be a fülét.
- Oki doki...

* két órával később *
~ Zayn szemszöge ~
- Te meg mit képzelsz magadról??? - csörtetett be Louis a buszon levő "nappaliba".
- Parancsolsz?! - húztam fel a fél szemöldökömet.
- NEM JÖSSZ EL A KONCERTRE A BARÁTNŐD MIATT! - ordított a fejembe.
- Azért nem, mert az a kibaszott Perrie megcsókolt ő meg sírt és elrohant és felborítottam egy kibaszott asztalt, ordítottam hogy Perrie Edwards dögöljön meg! És ezért nem voltam, te RÉPA AGYÚÚÚÚÚÚ! - böktem meg a vállát.
- Bocsi fiúk én mentem. - állt fel a kanapéról Kittie. - Zayn majd várlak otthon. Hazautazom. - mondta majd megcsókolt.

~ Kittie szemszöge ~
Bementem a fiúk extra mini fürdőszobájukba majd átvettem egy tiszta ruhát. Egy peaces fölsőből, egy szaggatott farmerből, egy DC-s cipőből meg egy ezüst mini táskából állt a ruha összeállításom.

- Sziasztok fiúk. Ne veszekedjetek Zaynnel miattam. Szia drágám! - adtam egy csókot Zaynnek.

* reptéren *
Amint beértem a londoni repülőtérre, átrakattam délután 6 órára a repülőjegyemet. Már egy ideje itt ülök a székeken. Egyszer csak csörög a mobilom, majd 4 csaj áll előttem. Hát persze, hogy a lila kacsa is ott volt.
- Na mi van Kittie? - kérdezte egy dagadt barna hajú csaj. Asszem ő Jesy Nelson... Nem biztos... Ja deeee.
- Semmi veled? - kérdeztem vissza hunyorítva mert a nagy üvegkupolán keresztül besütött a nap.
- Ugye nem gondolod, hogy ennyivel abbamarad? - állt elém Perrie és ekkor úgy éreztem, hogy fel kell állnom nekem is. Ha már ők állnak én is, ne legyenek ilyen kellemetlen helyzetben.
- Mennyivel? - löktem meg a vállát.
- Zayn az enyém lesz. - kacsintott majd visszalökött. Ennek nem lesz jó vége... Ijj... Lehet elverem a Little Mix kacsáját...
- Csak egy baj kicsi szívem... - kacsintottam, majd megfogtam a blézerének az alját és megrántottam. - Zayn hozzám fog költözni. Ma ott voltam a turné buszon...
- Ohh tényleg. Zayn nem úgy mondta el neked ahogyan történt minden...??? - kérdezte összefont karokkal.
- Miért mi történt? Azt hiszed be tudsz etetni minden féle szarral amit az a lila buksid rejt? Drágaságom, jó lenne ha befognád azt a kacsa pofádat mert beverek egy kurva nagyot. - mondta majd felkaptam a táskámat. - Na... Azért mert a Little Mix Perrikéje van - vinnyogtam a Perriet. - azért ezt teheted?! HÁT NEM!!! Bocs de vidd már arrébb a csatlósaidat... Indul a gépem Bradfordba, be kell rendeznem a lakást mire Zayn jön. - mondtam majd kacsintottam, hátat fordítottam. És elindultam volna ha..................

Bocsi a trágár szavakért, de ez egy ilyen rész lett. :D Remélem tetszett! :) Komizz!! 4 komi és jön a köviiiiiii :)) 
Pusz - Vani 


16 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :))) Hamar kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó..!!:DD<3 Kövit gyosran..!!:))<3

    VálaszTörlés
  3. Köviiiiiiit :D Nembirom xd ~Kristii~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozom :D Lehet maa.... de az is lehet hogy holnap hozom a 3. részt :D

      Törlés
  4. Jújjj !! :D gyorrs köviit!!! ♥ siiess!! :D ♥

    VálaszTörlés
  5. Kicsit meglepődtem, amikor a főszereplő lány ledagadtozta Jesyt, de ettől függetlenül tetszett. Siess a kövivel!! :))

    VálaszTörlés
  6. *-* ez tök KIRÁLY!*-* Imádom, várom a kövit!:')

    VálaszTörlés
  7. Én bevallom, eléggé sajnáltam a Little Mixet... Nem jó azt olvasni, hogy a kedvenceimet "dagatozzák" meg "kacsázzák"... De ha ezt nem nézem akkor nem volt rossz, írhatnál hosszabb fejezeteket és figyelj a szóismétlésekre ;) Írhatod is a következőőőőt :) ~F

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az LM a peldakepem.. de izgalmas blogot akartam... majd a kesobbi fejezetekben LB-k lesznek Perrie meg Kittie. ;))))

      Törlés