Rendszeres olvasók

2013. május 24., péntek

3. rész - Zayn! Azt hiszem.....

Sziasztok!!! :) 
Először is... Nagyon szépen köszönöm a 645 (!!!!!!!!!!!!!!!!!) oldalmegjelenítést !<33 Imádlak titeket !! :))  <333 Jó olvasást. Puszii - Vani 


"...És elindultam volna ha..." 


Egy erős rántást éreztem bal karomon. Mire észbe kaptam volna egy kéz lendült fejem felé. A repülőtéren voltunk Erre még emlékszem. Láttam egy lila hajú lányt gúnyosan nevetni, mögötte pedig három lányt. A fejem nagyon fájt, a csuklóm iszonyatosan lüktetett. A táskámért nyúltam, majd nehézkesen felálltam. Hallottam a hangos bemondót:
" Kérem a Bradfordba tartó utasokat, hogy kezdjék meg a felszállást. 25 perc múlva indul a repülőgép! A felszállást a 61 A-s kapunál tehetik meg! " 
Sántítva, de elindultam a kapu irányába. Hallottam, hogy valaki kiált egyet.
- Kittie. Aztán vigyázz magadra! - hallottam egy gúnyos nevetéssel kísérve.

Felszálltam a gépre, elfoglaltam a helyemet, majd kinéztem azon a kis ablakon. Helló London!
Végre elindult a gép. Bedugtam a fülesemet, majd nekidőltem az ablaknak és csak hallgattam a Little Thingset. Ez a kedvenc dalom. Zayn hangja olyan lágy... Olyan édes... DE VÁRJUNK CSAK!!! MI IS TÖRTÉNT PÁR ÓRÁVAL EZELŐTT?! Zayn megcsalt egy lila fejű csajjal, jött a reptérre a lila fejű csaj a négy barátnőjével, a lila fejű csajjal veszekszem, a lila fejű csaj megüt, én pedig a földről mászok fel, majd valaki utánam kiállt, hogy vigyázzak magamra. ÉN MEGBOCSÁJTOTTAM ZAYNNEK?! Na neeeem. Velem senki sem tehet ilyet!!! Kihúztam a fülesemet, majd a táskámba raktam. Megfogtam a mobilomat, és felmentem a Free Messagesra. Zayn online volt. Ráírtam. Másolom.
Kittie Good: Szia Zayn. Beszélhetnénk? Üzenetben...
Pár perccel később jött a válasz. Másolom.
Zayn Malik: Szia Drágám. Persze, mondd!

Kittie Good: A repülő téren Perrievel találkoztam és még három barátnőjével.......
Zayn Malik: MI VAN?!

Kittie Good: Perrievel veszekedtünk egy sort, majd felálltam és indultam volna amikor valaki megrántotta a kezemet ellökött, beleütött a fejembe, majd annyira emlékszem, hogy felálltam a földről, elindultam a géphez, és utánam kiabál valaki, hogy ' Kittie. Aztán vigyázz magadra! ' és röhögött egyet....
Zayn Malik: Felhívom Perriet. Megmondom neki, hogy hagyjon békén. Most viszont pihenj egy jót. Szeretlek Kincsem. Puszi, szia.

Kittie Good: Nem fontos vele beszélni. De azért kössz. Szeretlek szia.

* otthon *
Végre itthon vagyok... Ledobtam a táskát a bejárati ajtónál majd berohantam a nappaliba, lehuppantam a kanapéra és bekapcsoltam a TV-t. Nem volt semmi érdekes ezért ki is kapcsoltam. Kimentem a táskákért majd felcipeltem az emeletre. Kipakoltam mindent vissza a szekrénybe, mivel egyet sem használtam. Miután kipakoltam elmentem fürdeni. Kijöttem a zuhany alól, becsavartam magamat a macis törülközőbe, majd kimentem a szobámba. Bekapcsoltam a laptopomat, amíg betöltött felvettem egy egyszerű ruha összeállítást. Ami egy bajszos felsőből, egy farmerból és egy sálból állt. A csizmát a kávét, az ékszert, és a táskát nem kell nézni, azt a csak a kép erejéig raktam oda.

Lehuppantam az ágyamra majd az ölembe tettem a gépemet. Nem kellett volna ennyire összekucorodnom... Nagyon fáj a hasam. Gyorsan kiszaladtam a WC-re majd, leguggoltam a WC elé...
Visszamentem a szobámba majd mély levegőt véve leültem az ágyamra és a térdemre tettem a könyökömet, majd a tenyerembe temette a kezeimet. Azon gondolkoztam, hogy miért hánytam... Nem tudom. Elmegyek az orvosomhoz, mert ez már nagyon aggaszt...

* orvosnál *
- Jó napot Mrs. Malik! - köszöntött Lana az orvosom.
- Helló, Lana. - mosolyogtam vissza.
- Mi lenne a panasz? - ült le arra a "forgó" székre.
- Ma hánytam, pedig nem ettem semmi romlottat, és még mindig fáj a hasam. - mondta megdörzsölve a hasamat.
- Menjünk el egy ultrahangra. - mondta majd felállt.
Nagy nehezen követtem. Mi van ha terhes vagyok Zayntől... Ugyanis pár napja... Szóval... Nem részletezem... De védekeztünk?! ... BASSZUS!!!

Beértünk az ultrahangos szobába, felhúztam a pólómat majd lefeküdtem a kiságyra. Lana bekente a hasamat valami nyálkás és hideg krémmel, majd egy gépen kezdett ide-oda tologatni a hasamon.
- Mrs. Malik - fordult felém Lana - Azt hiszem Ön kisbabát vár. Tessék megnézni a monitort.
Rápillantottam arra a kis monitorra, és egy "mini babát" láttam rajta.
- Ez biztos??? - nyíltak tágra a szemeim.
- Igen! És kislány. Gratulálok! - mosolygott.
- De... Úristen... Ez nagyon jó... - éreztem, hogy öröm könnyek potyognak szemeimből.

Mikor elindultam haza az orvostól, tárcsáztam Zayn számát. 2 csöngés után fel is vette.
- Szia kicsim. Hogy vagy? Mi van veled? Minden rendben? - hallottam a hangját. Végre!!!
- Szia Zayn. Jól vagyok. Mármint... Éppen ezért hívtalak. - és ekkor eluralkodott testemen a félelem, mi van ha eltaszít magától...
- Igen? Mond csak szívem.
- Zayn én terhes vagyok. Most jövök az orvostól. Kislány a baba. - egy kis ideig nem szólt bele - Hahó!!! Zayn itt vagy???
- Itt vagyok. Kittie ez....................


3 komi + 1 feliratkozó után jön a kövi rész :)) ! Remélem tetszett! Pusziiiii - Vani


10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett siess a kövivel !!! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett !! kövit PLS

    VálaszTörlés
  3. Köviit. és feliratkoztam is *_* Nagyon jól írsz.Siess a kövivel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi h feliratkoztal*-* es meg senki nem mondta h jol irok.. i luuuv De Bi <333 koszi :))

      Törlés
  4. Nagyon jó :))) Hamar hozd ! <33

    VálaszTörlés
  5. Hello! Nagyon jó ez a rész is! Csak kérlek hozd az újat! :D :)

    VálaszTörlés
  6. Wáhh nagyon jó ..jaj de kiváncsi vagyok , hogy mit fog mondani Zayn...siess a kövivel nagyon jó..csak Így tovább *.* <3 :) :* (y)

    VálaszTörlés