Rendszeres olvasók

2013. július 8., hétfő

5. rész - Félreértetted...

Sziasztok. :D
Kis késéssel,de meghoztam a 5. részt. Remélem tetszik! :) Ebben a részben a bosszú lesz több, mint a boldogság és szomorúság. Komizzatok és iratkozzatok fel!:))
Puszipacsi.

" Te mégis mit keresel itt? "

Safaaval csak álltunk és földbe gyökerezett a lábunk. Perrie kuksolt az ablakban, Zayn meg az ajtót nyitotta.
- Bébi ez nem az aminek látszik! - mondta Zayn és megindult felém, közben pedig Perrie vágta a grimmaszokat. - Safaa te?
- Itt alszok. Kittie hívott meg.
- Kittie beszélhetnénk? - kérdezte Zayn, majd megfogta a karomat, és egy lendítéssel arrébb rántott.
- Mi van? - kérdeztem miközben kitéptem kezemet az övéből.
- Perrievel az utcán futottam össze és csak egy pohár vizet kért, mert fájt a feje. - vakargatta meg a tarkóját.
- Igen csak egy pohár vizet? Ennél nevetségesebb választ már nem tudtál volna adni. - nevettem fel, ami inkább hörgésnek hangzott. - A gyereked itt van a hasamban. Azt elfelejtetted?
- Nem... - sütötte le a szemét. - De meg mondtam hogy a munka miatt nem tudunk gyermeket vállalni!
- Hát Zayn Malik. Akkor ne toltad volna belém azt a kibaszott farkadat!!! - ordítottam vele, és sírtam.
- Akkor... operáltasd ki a gyereket a hasadból! - emelte meg Zayn a hangját, és ekkor Perrie közeledett felénk.
- Zaynie. Kapom azt a jó kis menetet? - kérdezte mosolyogva.
- Hogy mit? - kérdeztem miközben a megilletődöt, Safaa-t figyeltem.
- A szexet. - fonta össze karjait Perrie.
- Félreértetted... - mondta Zayn, de már alig hallottam, mert a vér a fülemben dobogott.
- Takaródj innen Zayn Jawad Malik!!!! - ordítottam a ház ajtajából, miközben Safaaval bementünk.
- Kittie. Nyugodj meg, kérlek szépen. - simogatta a hátamat, volt barátom húga.
- De baromi nagy tahóság volt! - mutogattam karjaimmal össze-vissza.
- Na idefigyelj. Elmegyünk buliba és részben elfelejtük a történteket! - állt fel és ugrándozott.
- Tudod mit bírok benned? - kérdeztem nevetve. - Azt hogy mindig tudod mi a jó. Imádlak! - öleltem meg.

Pár perc múlva felmentünk a szobámba, majd két bulis ruha összeállítással léptünk ki. Először Safaa fürdött le, majd én jöttem utána. Levettem a ruháimat magamról, majd beálltam a zuhany alá. Megengedtem a meleg vizet, és folyattam magamra. Eszembe jutottak azok a pillanatok, mielőtt bejöttünk a házba. Gondolataimat a kiabáló barátnőm zavarta meg.
- Na kész vagy?
- Igen, mindjárt! - ordítottam ki, miközbet testem minden egyes porcikáját bekentem a kókuszos tusfürdővel. Miután eléggé habzott a bőröm leöblítettem magamat vízzel, és kiszálltam a kabinból. Megtörülköztem, felvettem a ruhákat, és kinyitottam az ajtót.
- Na mehetünk? - kérdezte Safaa.
- Kisminkelem magamat.
Odaültem a tükrös kis asztalkámhoz, felvittem a bőrömre egy kevéske alapozót, fekete tust, szájfényt, és egy kis szempillaspirált is.
- Na mostmár mehetünk! - nevettem föl, majd elpakoltam a fontos cuccaimat egy kis retikülbe, és felvettem a magassarkúimat.
- Tudod Kittie... - kezdte Safaa. - Felnézek rád amiért ennyire könnyen túl teszed magadat az ilyen dolgokon.
- Figyi. Nem teszem hamar túl magamat, csak nem mutatom ki az érzéseimet. Ha nem lenne kamu mosolyom akkor mindenki "szomorú, csúnya" Kittiet látná!
- Jaa. Bocsi. - mondta, majd megölelt.
Kimentünk az utca forgalmasabbik részére, fogtunk egy taxit, majd beszálltunk és elindultunk a clubba. Kb fél óra alatt meg is érkeztünk a helyszínre. Kifizettem a fuvart, és utána bementünk a "disco"-ba. Megkerestük a bárpultot. Miután megtaláltuk, helyet foglaltunk egy-egy magasra emelt széken, és kikértük az italt. Én egy Jack Daniels-t kértem kettőt is, meg egy narancs koktélt. Safaa mivel még nem nagykorú ezért csak pezsgőzött, de ő is kapott egy narancs koktélt. Amúgy Safaa úgy jutott be a clubba 16 évesen, hogy nem mondtuk el, hogy 16 éves. Helyette azt mondtuk, hogy kiüti a 21-et. Jó nem pont így ahogy leírtam... Mikor a számba helyeztem a szívószálat, oldalra fordítottam a fejemet, és olyat láttam amit nem kellett volna..................

Remélem tetszett! :) 3 komi + 1 feliratkozó és utána jön a kövi!! :D az előző részhez nagyon köszönöm az 5 kommentet. !!!
Puszipacsi. 1. Kép: Kittie ruhája 2. Kép: Safaa ruhája

4 megjegyzés:

  1. nagyon nagyon nagyon imádom a blogodat és Zayn végre megbékélhetne a tudattal ,remélem rendeződik majd minden közöttük és a baba is megmarad :)))) *.* csak Így tovább nagyon jó (y) :* xx <3

    VálaszTörlés
  2. Szia. Egy kicsit figyelhetsz a szóismétlésekre...! Nagyon tetszik a történet, és azon kívül, hogy imádom Perriet.... azért amit tett a képernyőn keresztül lecsavartam volna a fejét!!:D nagyon tetszik a blogod,csak igy tovább! Abba ne merd hagyni!!!!!!!!!!!!:D *-*
    #bloggerinaa~

    VálaszTörlés
  3. Szia. Én csak most olvastam el az egészet és nagyon nagyon tetszik. Van tehetséged az íráshoz! :) Sok sikert a továbbiakban és siess a kövivel. :)

    VálaszTörlés
  4. Hali:) nekem nagyon tetszett ez a rész is!:)remélem együtt maradnak és zayn örülni fog a babának és megtartják:)már várom a kövi részt, remélem hamar kész leszel!:)Csak így tovább!!:) Abba ne hagyd!!:DD *-*

    VálaszTörlés