Rendszeres olvasók

2013. július 1., hétfő

4. rész - Nem kell

Kedves olvasók!
Késve, de meghoztam a 4. részt. Egy kicsit szomorúra sikeredett, de azért igyekszem, hogy vidám pillanatokat is fessek bele. Iratkozzatok fel és komizzatok!
Jó olvasást Mindenkinek!
Puszipacsi.
U.I.: Köszönöm szépen az 1012 oldalmegjelenítést és a 7 (!) feliratkozót!:)

" - Hahooo Zayn!!! Itt vagy?
- Itt vagyok. Kittie ez... "

~ Kittie szemszöge ~
- Igen, Zayn? Ez??? - kérdeztem kicsit dühösen, mert nem tudtam mire vélni azt, hogy nem válaszolt már lassan 5 perce.
- Ez durva. Örülök meg minden, de egy gyereket most a hátam közepére nem kívánok. A munka miatt nem tudnék oda figyelni rá. Nem kell ez a gyerek. Nekem legalábbis! - mondta Zayn és hirtelen el fogott az az érzés amikor valaki a szemedbe mondja azt ami téged a legjobban bánt, vagy még rosszabb. Megforgat a szívedben egy kést. Most nem érdekelt a mittudom én, hány ezer forintos IPhone-m, azzal a lendülettel földhöz vágtam. Tartós egy mobil, mivel nem tört szét!
Elkezdtem sírni. Az az érzés, hogy Zayn nem akarja tőlem a kislányt, nagyon elszomorított. Felvettem a telefonomat, majd belevágtam a táskámba. Könnyektől áztatott arcomat is felismerték a Zayn rajongók és a riporterek.
- Kittie, megtudhatjuk, hogy miért voltál orvosnál? - kérdezte egy vörös hajú nő.
- Mert... Gyereket várok. Zayntől. - mondtam majd elindultam volna, ha egy kéz nem ráncigál vissza. Szuper, már csak Perrie kellett ide.
- Te Zayntől? Gyereket? - darabolta a mondatokat.
- Igen, de tiéd lehet Zayn, mert nem akarja a kislányt. - mondtam, és újra előtört belőlem a zokogás, ha arra gondoltam, hogy nem akarja tőlem a gyereket.
- Ohh, szupi akkor indulok vissza hozzá. - mondta két taps között, majd elhúzta a csíkot a -gondolom én- legújabb magassarkújában.

Sikerült elszaladnom a nagy tömegtől. Csak szedtem az egyre nagyobb lépteimet amikor valakibe beleütköztem. Safaa volt. Zayn húga.
- Szia Kittie. - mondta Safaa, majd megölelt. - Hé, te sírsz?
- Nheemmh shírok. - feleltem szipogva.
- Gyere! Elmegyünk kávézni a Starbucksba, ott elmeséled.
- Figyi Safaa. Kedves vagy meg minden, de nincs lelkierőm most elmenni, bárhova is. - mondtam miközben ejtettem egy aránytalan mosolyt Safaa kedvessége miatt.
- Akkor hozzám vagy hozzád?
- Inkább akkor hozzám! - válaszoltam, majd megkaroltam és elindultunk a házam felé.

* otthon *
- Tedd csak le a táskádat meg a cipődet az ajtó mellé. - mondtam Safaanak miközben, berobogtam a konyhába.
- Oké.
Főztem egy kis epres teát, amit beletöltöttem az eper mintás bögrékbe. Még gőzölgött a tea, amikor kimentem a nappaliba. Safaa a tv-t kapcsolgatta.
- Hoztam teát. - nyújtottam át az egyik bögrét "barátom" húgának.
- Ohh. Köszönö. Na csajszi, mondd csak mi történt! - mondta Safaa miután szürcsölt egyet a forró italba.
- Az egész úgy volt, hogy... - elcsuklott a hangom. - terhes vagyok.
- De hát ez szuper... - mosolygott a kiscsaj, majd szürcsölt a teából.
- Szuper lenne ha Zayn is szeretné a kislányt. Ma azt mondta a telefonba, hogy a háta közepére sem kíván most egy kislányt. - és ekkor kicsordult első könnycseppem.
- Kibaszok a bátyámmal!!! - mondta Safaa összeszűkített szemekkel.
- Na ne. Legalább te ne gyere ki ebből szarul.
- Jó jó. De azért eljössz velem most a plázába? Cipő kiárusítás van. - csillant fel a szeme.
- Hány éves is vagy? - nevettem fel.
- Héjj, te nevetsz! - mutatott rám. - Amúgy 16 leszek.
- Akkor mehetünk.
Felhúztam a cipőmet, majd felvettem a vállamra a táskámat. Miután Safaaval felvettük az összes cuccunkat, elindultunk a közeli plázához. Útközben elfáradtam (hivatalosan is "kismama" vagyok) ezért fogtunk egy taxit. Az gyorsan elfuvarozott minket, majd a pláza előtt beletaposott a fékbe.
- Megérkeztünk. - mondta a sofőr, majd Safaa kifizette a fuvart. Megindultunk a kedvenc cipőboltom felé. Itt annyira divatos magassarkúk vannak. ' 50% kedvezmény MINDEND cipőre, csizmára, papucsra!!! ' Ez volt kiírva a bejárati üveg ajtóra. Safaaval egyszerre lódultunk neki az összes "mindennek".

Végül négy pár cipővel tértem ki a boltbó. Safaa hattal. Jesszusom!
- Segítsek? - kérdezte a mellettem setáló kislány Malik.
- Nem kell hagyjad. - legyintettem felé egyet.
- Ezeket adjuk már be a csomag megörzőbe. - mutatott Safaa a sok szatyorra. - Aztán meg menjünk be a ruhaboltba.
- Okés.
A sok szatyrot leadtuk abba a szekrényes csomagmegörzőbe, makd eltipegtünk a ruha boltba.
Nem tudom hány válfával mentünk be az egymás melletti próbafülkékbe, de volt az 20 felett. Jó ez túlzás volt, akkor 19. A jó sok ruhából csak hármat vettem meg, az egyik egy rózsaszín egybe ruha, a többi meg nyári póló.
- Safaa te mennyi ruhát vettél? - fordultam oda kicsi "drága" barátnőmhöz.
- Őőő. Ha jól számoltam akkor 13-at. - mondta, a ruhás szatyorra nézve.
- Akkor felkapjuk a cipőket és átmegyünk hozzám? - kérdeztem.
- Aham! - csillant fel a szeme.
- Figyi. Nincs kedved ma nálam aludni? - csattant a gondolat a fejemben.
- Ha nem gond. - mondta majd elkezdett húzni, a csomag megörző felé.

* Safaa házában * (mármint ahol a családjával lakik)
- Lent megvárlak. - kiáltottam utána.
Körbe néztem a nappaliba, majd megláttam az egyik családi képet, ahol velem ebédeltek, az én kertemben. Épp amikor elindultam volna, egyetlen megértőm a lány Malik szaladt le a lépcsőn.
- Mehetünk! - jelentette ki, miközben felhúzta a cipőjét.
Nevetve szeltük át a két ház közötti utcát, majd amikor a házam elé értünk, mindketten óriási meglepődött tekintettel figyeltük a házat.
- Te mégis mit keresel itt?! - néztem hunyorítva az alábbi személyt......

2 komi után jön az 5. rész!!! Remélem nagyon tetszett a rész.
Safaa azért 16 éves, mert Kittienek nem akartam egy fiatalabb barátnőt. Remélem megértitek!
Iratkozzatok fel. A kövi részben linkelem a BLOGLOVIN-os bloglinket, ahol követni tudjátok a blogot és értesültök a friss fejezetekről! :)
Puszipacsi.

~ 1. kép: Az egyik póló amit vettem. Imádom a Hello Kitty-s cuccokat, annak ellenére, hogy a korosztályom már nagyban kinőtte.
~ 2. kép: A másik póló. Rajongok a csíkos cuccokért.
~ 3. kép: És a másik, az egybe ruha. Nemrég vettem meg és már most beleszerettem.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett:) siess!!!:))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jò lett kövit!!!!:DDD

    VálaszTörlés
  3. FANTASZTIKUS *--* Hozd a részt..:)) xxBogi

    VálaszTörlés
  4. gyerünk- gyerünkk következőt ....imádom nagyon hamar kövitt kiváncsi vagyok és remélem Zayn majd idővel megbékél, de nagyon jó csak Így tovább *.* <3 :)) :* ;) (y)

    VálaszTörlés
  5. Tök jó lett ez a rész! Kíváncsi vagyok, hogy ki állt a ház előtt. :D Gyorsan kövit! :)

    VálaszTörlés